Branża kosmetyczna

Identyfikacja wizualna dla marki kosmetyków naturalnych.

mockup_care1
Historia

Care to marka kosmetyczna której ideą jest tworzenie naturalnych kosmetyków dla kobiet. Kosmetyki cechują się idealna proporcją składu polegającą na znalezieniu złotego środka w codziennej pielęgnacji.

Głównym założeniem firmy było pokazanie balansu, równowagi oraz nawiązanie do formy koła która jest figurą idealną. Marka stawia na pierwszym miejscu swojego klienta którego otacza opieką w postaci naturalnych produktów.

idea

Projekt znaku

Logo zostało stworzony na formie geometrycznej okręgu.

Projekt logo został oparty na pierwszej literze nazwy. Uproszczenie litery „C” i umieszczenie w niej centralnego punktu nawiązuje do balansu oraz równowagi głównych założeń projektowych.

Powstały symbol został połączony typograficznie z dalszą częścią nazwy tworząc spójny logotyp.

logo_grid_care kopia

Jesteśmy. Dbamy.

Projekt opakowań kosmetyków

Kolejnym etapem było stworzenie identyfikacji wizualnej  opakowań.

Zgodnie z wcześniej opracowaną ideą zostały zaprojektowane białe opakowania z minimalistycznymi naklejkami. Każdy produkt posiada indywidualną kolorystykę która rozdziela linie produktów do twarzy, ciała i rąk. Wszystkie elementy wizualne marki zostały uporządkowane w stworzonej identyfikacji wizualnej.

shampoo